Tuesday, December 15, 2009

Tagged Under:

සැමියාට පඩමක් උගන්වනවා..වසූදා

By: Last Man On: 2:27 PM
මීනා කුමාරි

ශ්‍රී ලාංකික සිනමා හා ටෙලිනාට්‍ය ක්‌ෂේත්‍රයේ යුග යුග පායන තරු අතුරින් ඇය සුවිශේෂය. සැබෑ ශ්‍රී ලාංකික කාන්තාව නොයෙක්‌ චරිතාංග තුළින් ඉස්‌මතු කිරීම ඇගේ රංගන ශෛලියේ අරමුණයි.

පුංචි තිරයෙත්, සිනමා හා වේදිකාවෙත් ප්‍රේක්‍ෂක රසික සහෘද හදවත් තුළ අභිෂේක ලැබූ ඇය, මීනා කුමාරිය. ඇගේ අලුත්ම සිනමා රංගාභිෂේකය, "කන්‍යාවී" ගැන මෙන්ම මීනාගේ පෞද්ගලික තොරතුරු ගැන දැන ගන්නත් එක්‌ක අපි ඇය හා පිළිසඳරක යෙදුනෙමු.

මීනා... කන්‍යාවී, චිත්‍රපටයට ඔබෙන් ලැබෙන දායකත්වය ගැන මුලින් යමක්‌ කියනවා නම්?

කන්‍යාවී චිත්‍රපටියේ ප්‍රධාන චරිතය වන ඉමායාගේ චරිතයට මම ජීවය දෙනවා. ඉමායා සමස්‌ත ලාංකික කාන්තා පරපුරටම ආදර්ශමත් චරිතයක්‌ හැටියටයි මම දකින්නෙ. සිරිතුංග පෙරේරා අධ්‍යක්‍ෂණය කළ ඉන්දික විඡේරත්න නිෂ්පාදනය කරමින් මෙම චිත්‍රපටිය නිර්මාණය වෙනවා. මේක කාලීන තේමාවක්‌ රැගත් හුඟාක්‌ පවුල් ජීවිත හා බද්ධ වුණු කතාවක්‌. මම මගේ දායකත්වය ඉමායා වෙනුවෙන් උපරිම අයුරින් ඉටු කළා.

"කන්‍යාවී"හි ඉමායා දරා ගැනීමේ ශක්‌තිය පිළිබිඹු කරන චරිතයක්‌. ඉමායාත් පුරුෂාධිපත්‍යයට යටපත් වන්නියක්‌ද?

තම ස්‌වාමියා වෙනත් සම්බන්ධකම් පවත්වා ගෙන යාම නිසා සමාජයේ තනිවන ගැහැනුන් කොතෙකුත් සිටිනවා. ඔහුගේම

රැකවරණය යෑපීම හමුවේ දරුවන් වෙනුවෙන් මෙන්ම සමාජයෙන් සිදුවන අවමානයන්ට බියෙන් ද කාන්තාවන් මෙම ප්‍රශ්නයේදී අනේක වේදනාවන් ද දරා ගෙන සිටිමින් මුණිවත රකිනවා.

එහෙත් ඉමායාට අවශ්‍ය නැහැ එහෙම ඉන්න.... ඉමායා වංශවත්, පොහොසත් පවුලක කාන්තාවක්‌. ඇය සියලු දේ දරා ගන්නෙ ස්‌වාමියා කෙරෙහි දැක්‌වූ ආදරය, සෙනෙහස කැප කිරීම් තවදුරටත් පවත්වාගෙන යාමේ අරමුණෙන්, එවැනි ප්‍රශ්නයකදී ස්‌වාමියා සමග අඩදඹර වෙමින් ජීවිතය ගෙවනවාට වඩා ඔහුගේ වැරැද්ද ඔහුටම අවබෝධ වන අයුරින් කටයුතු කිරීම වඩාත් බුද්ධිමත් දේ බව මෙම චිත්‍රපටියේ කතා තේමාවෙන් මොනවට ප්‍රත්‍යක්‍ෂ වෙනවා. ගැහැනිය මෙම ප්‍රශ්නයේදී මුහුණ දෙන ආකාරය වෙනත් කෝණයකින් බැලීමක්‌.

කන්‍යාවී චිත්‍රපටියේ ඉමායාට මුහුණ දෙන්නට සිදු වූ දේ ඔබට මුහුණ දෙන්නට සිදුවූවා නම්...?

මම ඇයව අනුමත කරනවා. ඇය ගත් තීරණමයි මමත් ගන්නෙ. ඇය මේ ප්‍රශ්නයේදී ඉතා උපේක්‌ෂා සහගතව කල්පනා කරනවා. අඩදඹර, හැලහැප්පීම් වෙනුවට ස්‌වාමි ගෞරවය යහ ගුණයෙන් කටයුතු කිරීම තුළින්ම ඔහුට යළිත් වැරැද්දක්‌ නොකරන්නට පාඩමක්‌ කියා දෙනවා.

මීනා මුලින්ම රංගනයට පිවිසුණේ...?

මම මුලින්ම රඟපෑවෙ ආරියරත්න ඇතුගලයන්ගේ "තුන්බිය" ටෙලිනාට්‍යයෙන්. පරාක්‍රම නිරිඇල්ලගෙ "විල්බැඳි දනව්ව" මෙන්ම "බෝගල සවුන්දරිස්‌", "සුරඟනන් ඇවිත්", "ජීවිතයට ඉඩ දෙන්න", "වසූදා", "පුණරාගමනය" ඇතුළු තවත් ටෙලිනාට්‍ය ගණනාවකට රංගනයෙන් දායක වුණා. සුගතපාල සිල්වාගේ ශාන්තුවර සෙබලානෝ, ධර්මසිරි බණ්‌ඩාරනායකගේ "ට්‍රොaජන් කාන්තාව" වැනි වේදිකා නාට්‍යවලත් මං රංගනයන් ඉදිරිපත් කළා.

"ඔබේ අලුත් නිර්මාණ ගැනත් සඳහන් කරන්න?

චන්ද්‍රරත්න මාපිටිගමගේ "කළුවර යාමය" වැඩ කටයුතු බොහෝ දුරට අවසන්. ඒ වගේම "කාලි" නමැති අහිංසක ගොළු කාන්තාවකගේ චරිතයක්‌ රැගත් ඉන්දියානු කලාත්මක චිත්‍රපටයකටත් මං සම්බන්ධ වුණා. ඒක මගේ පළමු ජාත්‍යන්තර චිත්‍රපටයයි. එය ඉන්දියානු කලාත්මක චිත්‍රපට සඳහා නියෝජනය වන්නක්‌. ලබන ජනවාරියේ සිට එය ඉන්දියාවේ තිරගත වීමට නියමිතයි.

ඔබේ පවුලේ තොරතුරුත් කියනවා නම්?

මගේ තාත්තා විශ්‍රම ගිය හමුදා නිලධාරියෙක්‌. මගේ මල්ලිත් යුධ හමුදා මේජර්වරයෙක්‌. නංගිත් කලාවට සම්බන්ධ වෙලා කටයුතු කරනවා. මගේ අක්‌කා ජාත්‍යන්තර පාසලක ගුරුවරියක්‌ හැටියට කටයුතු කරනවා. මගේ දුවත් මම අධ්‍යාපනය ලැබූ කොළඹ විශාඛා විද්‍යාලයේ ඉගෙනුම ලබනවා. සතුටින් ජීවිතය ගෙවනවා.

0 comments:

Post a Comment