Friday, October 23, 2009

Tagged Under:

සිරස කුමරිය ශලිනි තාරකා දැන් ‘ගඟ අද්දර’ නිර්මලා

By: Last Man On: 2:01 PM


‘ගඟ අද්දර’ චිත්‍රපටය ටෙලි නාට්‍යයකට නැඟෙනවා කියන ආරංචිය පසුගිය දිනවල ක්ෂේත්‍රයේ සැම තැනකින්ම ඇහෙන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම ආපු ආරංචිය තමයි ‘ගඟ අද්දර’ චිත්‍රපටයේ ‘නිර්මලා’ ගේ චරිතය සඳහා සුදුසු නවක නිළියක සොයමින් පවතින බව.

‘ගඟ අද්දර’ නිර්මලා වීමේ වාසනාව හිමිකරගත්තේ රංගන ක්ෂේත්‍රයට ඉතාම කෙටි කලකදී පැමිණි මේ රුවැත්තියයි. ඇය ශලනි තාරකාය.

ශලනි ක්ෂේත්‍රය පුරා ජනප්‍රියත්වයක් දිනා ගත්තේ ‘සිරස කුමරිය’ තරගය සඳහා ඉදිරිපත්වී ‘සිරස කුමරිය’ වශයෙන් අභිෂේක ලැබීමෙන් පසුවය. ශලනි ගේ ගම බලංගොඩය.

පහේ ශිෂ්‍යත්වය සමත් වීමෙන් පසු මීගමුව නිවුස්ටඩ් බාලිකා විද්‍යාලයට ඇතුළත් වීමේ අරමුණින් ශලනිගේ පවුලේ අය මීගමුවේ පදිංචියට ආවා. වැඩිමල් සහෝදරයෙක් සහ බාල සහෝදරියක් සිටින ශලනි පවුලේ මද්දුමයාය.

”මම පුංචි කාලේ ඉඳන්ම නර්තනයට කැමැතියි. නමුත් රංගනයට නම් පොඩ්ඩක්වත් කැමැති වුණේ නෑ. මම අ.පො.ස. සාමාන්‍ය පෙළ කරල ගෙදර ඉන්න දවස්වල තමයි ‘සිරස කුමරිය’ තරගය සඳහා අයදුම්පත්‍ර කැඳව්වේ.

ඊට පස්සෙ තරගයට ඉදිරිපත් වී ජයග්‍රහණය ලැබුවම මට ගොඩාක් ආරාධනා ආවා රඟපාන්න. ඒත් මම කැමැති වුණේ නෑ. ඇත්තටම රඟපාන්න මගේ හිතේ බයක් තිබුණා.

මම හිතුවා මට රඟපාන්න බෑ කියලා. ඔය අතරෙදි තමයි ටැලන්ට් ෆැක්ටරි එකෙන් ආරාධනාවක් ආවෙ ‘පතිනි’ ටෙලිනාට්‍යයේ රඟපාන්න කියලා. අන්තිමේ මම ඒ ආරාධනාව බාර ගත්තා.

ඒ අනුව තමයි ‘පතිනි’ ටෙලි නාට්‍යයේ ‘නදිනි’ ගේ් චරිතයට මම සම්බන්ධ වුණේ. ඒක තමයි මගේ පළමු වැනි ටෙලි නාට්‍යය.”

ශලිනි ‘පතිනි’ ටෙලි නාට්‍යය හරහා නිළියක් වෙන කොට ඇයට රඟපාන්න ආරාධනා තවත් ගලාගෙන ආවා.

ෂර්ලි පී.දෙලංකාවලගේ ‘පූජාසනය’ ටෙලි නාට්‍යයෙන් ඇය ප්‍රධාන නිළියක් වශයෙන් දොරට වැඩියා. ඊට පස්සෙ ‘ඉසුරු භවන’, ‘අපි අපි වගේ’ ඇතුළු ටෙලි නාට්‍ය 6කට ආසන්න සංඛ්‍යාවකට ඇය රංගනයෙන් දායක වුණා.

ශලිනි ‘ගඟ අද්දර’ හි නිර්මලා වුණු හැටිත් අපි ඇසුවා.

”පසුගිය දවස්වල මම ‘අපි අපි වගේ’ ටෙලිනාට්‍යයේ දෙවන කොටසේ රූගත කිරීම් සඳහා සම්බන්ධ වෙමින් හිටියා. මට හසන්ත ගුණසේකර තමයි කිව්වේ ‘ගඟ අද්දරට’ නිළියක් හොයනවා එන්න කියලා.

ඒ වෙනකොට පුවත්පත් දැන්වීම් මඟිනුත් මම දැනගෙන හිටියා නිළියක් හොයනව කියලා. මම ගිහින් අධ්‍යක්ෂවරයාව මුණගැහුණා. ඔහුට හිතෙන්න ඇති මාව ගැළපෙනව කියලා.”

ශලනි කියන්නේ ගඟ අද්දරේ ‘නිර්මලා’ වීම එක පැත්තකින් ලොකු වාසනාවක් කියලයි. ඒ වගේම එය අභියෝගයක් කියලත් හිතනවා.

’නිර්මලාට’ ජීවය දෙන්න මාව තෝරගත්ත කිව්වම මට ලොකු සතුටක් ඇතිවුණා. ඒ වගේම ඒක මට අභියෝගයක් කියලත් දැනුණා.

‘ගඟ අද්දර’ චිත්‍රපටය ඇත්තටම මම බලලා නෑ. පස්සෙ මට හිතුණා චිත්‍රපටය නොබලම කරන එක හොඳයි කියලා. ‘ගඟ අද්දර’ චිත්‍රපටයේ නිර්මලාගේ චරිතය රඟපෑවේ ප්‍රවීණ නිළි වසන්ති චතුරානි.

මට ඇය අනුකරණය කරන්න දෙයක් නෑ. චිත්‍රපටයට බොහෝ වෙනස් අලුත් ටෙලි නාට්‍යයක් විදියට තමයි මේක කරන්නේ.

සොඳුරු ආදරයේ චමත්කාරය ශලනි වගේ යෞවනය අද්දර ඉන්න සොඳුරු යුවතියකට නොදැනුණා නම් ඒක බොරුවක්. ඇයත් ආදරයේ සුවඳ විඳින ප්‍රේමවන්තියක්.

”මට ප්‍රේමවන්තයෙක් ඉන්නවා. එයා කලාවට සම්බන්ධ එක්කෙනෙක් නම් නොවෙයි. ඊයේ පෙරේදා දවසක මම bridal කෙනෙක් වගේ ඇඳලා ගත්ත පිංතූර වගයක් ඉන්ටර්නෙට් එකට දාලා තිබුණා.

බොහෝ දෙනෙක් මට කතාකරන්න ගත්තා විවාහ වුණාද කියලා අහල. ඇත්තටම ඒ පින්තූර මම ගත්තේ වෙන ෂෝ එකකට.

0 comments:

Post a Comment