Tuesday, March 16, 2010

Tagged Under:

අංජුලා රාජපක්ෂ

By: Last Man On: 2:49 PM
කාලෙකට පස්‌සේ මට ලැබුණු වෙනස්‌ චරිතයක්‌
අංජුලා රාජපක්ෂ


සම්පූර්ණ නම - අංජුලා නදීකා රාජපí

උපන් ස්‌ථානය - ඉතාලියේ (ෆිරෙන්සි නගරය)

පාසල - හලාවත කාර් මේල් බාලිකා මහා විද්‍යාලය

උපන් දිනය - දෙසැම්බර් 30

උස- අඩි 5 අඟල් 5

ලග්නය - මිථුන

විනෝදාංශය - සතුන් ඇතිකිරීම


"දුගී දුප්පත් භාවයෙන් හා වියළි කර්කශ භාවයෙන් නොඅඩු බිම්කඩට ගුරු සේවය සඳහා පැමිණෙන "මිණීපා තුරුළු බැද්ද" සිය දෙමාපියන් පිළිබඳ තොරතුරු නොදන්නා තරුණියකි. ඇය කන්‍යාරාමයක හැදී වැඩී චිත්‍ර විෂයය ගුරුවරියක වෙයි."

ඒ මේ දිනවල ස්‌වාධීන රූපවාහිනිය ඔස්‌සේ විකාශය වන ෂර්ලි පී. දෙලංකාවල අධ්‍යíණය කළ "කනේරු" ටෙලිනාට්‍යයේ කියෑවෙන පසුබිම් කතාවකි. මේ අයුරින් දිග හැරෙන කතා මාලාවේ නායිකාව එහෙමත් නැත්නම් කනේරු ටෙලිනාට්‍යයේ ප්‍රධාන චරිතය (මිණීපා) නිරූපණය කරමින් පුංචි තිරය හැඩ කරන මොහොතක නව වසරේ නැවුම් බලාපොරොත්තු රැගෙන අංජුqලා රාජපක්ෂ නම් වූ ඇය මෙවර මීවිත කතා බහ සමග එකවූයේ මෙලෙසිනි.


කනේරු මේ දිනවල ඔබට ගොඩක්‌ සමීප වෙලා කිව්වොත්?
ඇත්තටම ඔව්. කාලෙකට පස්‌සේ මට රඟපාන්න ලැබුණු හාත් පසින්ම වෙනස්‌ චරිතයක්‌. කලා ක්‍ෂෙත්‍රයේ ඉන්න අය අතරත් වැඩිපුර මේ චරිතය ගැන කතා බහ වෙනවා මට ඇහිලා තියෙනවා.

එසේ වීමට විශේෂ හේතුව මොකක්‌ද?
මීAට පෙර මම රඟපෑ චරිත වල චරිත ලක්ෂණ ගත්තහම ගොඩක් ඒවා බටහිsර පන්නයට නැඹුරු වෙලා තිබුණා. ඒත් "මිණීපා" කියන්නේ හරිම තැන්පත් විනීත චරිතයක්‌. ඒ නිසා මම වගේම බොහෝ අය මේ චරිතය ගැන අද කතා කරනවා.

එතකොට අංජුලා කියන්නේ කොහොම කෙනෙක්‌ද?
"මිණීපාට" සාපේíව කතාකලොත් මාත් තැන්පත් වෙන්න ඕන තැන්වලදි තැන්පත් වෙනවා. ගැහැණු ළමයෙක්‌ විදිහට කවදාවත් මම විනීතයි.

ඔබ කවුද? මොන වගේද? කියලා ඇහුවොත්?
හරිම සංවේදී චරිතයක්‌. හැම කෙනෙක්‌ම අංජුලා කොහොම කෙනෙක්‌ද කියලා දැන හඳුනගන්නවානම් මම ගොඩක්‌ කැමතිsයි. ඒ වගේම අනිත්a අයට උදව්වක්‌ කරගෙන සැහැල්ලුවෙන් ජීවිතේ ගෙවන්න කෙනෙක්‌a.

ඒ සැහැල්ලූව ගතකරන්න කැමැති?
කොළඹින් පිට පළාත්වල සුන්දරත්වය විදිමින් සංචාරය කරන්න කැමැතියි. ඒ කොහොම වුණත් බත්තරමුල්ලේ අපේ ගෙදරට වෙලා ඉන්න තමයි ආස.

එතකොට අංජුලා පොඩ්ඩක්‌වත් නපුරු නැද්ද?
ටිකක්‌ විතර නපුරු ඇති. නමුත් හැම අවස්‌ථාවකදිම එහෙම නැහැ.

ගැමි චරිත රඟපාන්න එතරම් කැමැත්තක්‌ නැහැ කියන්නෙ ඇත්තද?
සමහර විට ඔය කතාව කියනවා ඇත්තේ බටහිර පන්නයේ චරිත ගොඩක්‌ මම රඟපාලා තියෙන නිසා වෙන්න ඇති. ඒත් අද වෙනකම් මම රඟපාපු චරිත අතර මිශ්‍රණයක්‌ තියෙනවා. විශේෂත්වයක්‌ තියෙන්නේ මේ වෙනකම් රඟපෑ චරිත අතර "මිණීපා" කියන චරිතය විශේෂ වීමයි. "මිණීපා" ඇඳුමෙන් පැළඳුමේ ඉඳන්ම කතා බහ වෙනකම් හරිම තැන්aපත් සැහැල්ලු චරිතයක්‌.

මෝස්‌තර නිරූපණ අංශයෙන් සම්පූර්ණයෙන් ඈත් වෙලාද?
සම්පූර්ණයෙන්aම ඈත් වෙලා.

ඇයි ඒ?
ක්‍ෂෙත්‍ර දෙකකට මැදිවෙලා කාර්ය බහුල වෙන්aන කැමැති නැහැ. අනික රූගත කිරීම් වලට පිට පළාත්වලට ගියොත්a සති ගණනක්‌a ඒ වෙනුවෙන් කැප කරන්න වෙනවා. ඒ නිසා සම්පූර්ණයෙන්ම නිරූපණයෙන් ඈත් වුණා. අද වෙද්දි වෘත්තියෙන් මම රංගන ශිල්පිණියක්‌ විතරයි.

ඒ කියන්නේ ඔබ දí නිළියක්‌ කියන එකද?
මම කවදාවත් එහෙම හිතන්නෙ නැහැ. ඒaත් මොකක්‌ හරි දíකමක්‌ තියෙන නිසා නේ අධ්‍යíවරු අද වෙනකම් ඔවුන්ගේ නිර්මාණවලට මාව සම්බන්ධ කරගත්තේa. ඒ නිසා මම හිතනවා යම්කිසි හැකියාවක්‌ රංගනය උදෙසා මට තියෙනවා කියලා.

කාන්තාවකගේ සුන්aදරත්වය ඔබ දකින්නේ මොන විදිහටද?
කාන්තාවක්‌ හැම මොහොතකම සුන්දර විය යුතුයි. එහි වැදගත්ම දේ පිරිසිදුකම. පිරිසිදුකම රැකගන්නවනම් අනිවාර්යෙන්ම ඇතුළාන්තයෙන් වගේම බාහිරවත් ඇගේ සුන්දරත්වය වැඩි කරනවා.

යහළු යෙළෙsයන් අතර ඔබ මොනවගේ චරිතයක්‌ද?
පිරිමි යාළුවෝ තමයි මගේa යාළුවෝ අතරින් වැඩි යෙන්ම ඉන්නේ. ඒ වගේම ඒ හැම කෙනෙක්‌aම මට හරි සමීපයි. පාසල් යන කාලේදි නම් යෙහෙළියන් තමයි වැඩිපුර හිටියේ. මට නිවුන් සහෝදරයෙක්‌ ඉන්න නිසා වෙන්න ඇති පිරිමි යාළුවෝ වැඩි.

ඔබ විවාහ වෙන්න කැමැති ආදර සබඳතාවකින්ද යොජිත විවාහයකින්ද?
මේ විදි දෙකෙන් කොයි ආකාරයකින් හරි තමන්ට සුදුසු කෙනා මුණ ගැහෙනවානම් එහි වරදක්‌ මම දකින්නේ නැහැ. ප්‍රේම සම්බන්ධතාවකින් සිදුවෙනවනම් මම ගොඩක්‌ කැමතියි.

ඇයි ඒ?
එවිට ඒ කෙනා ගැන යම් කිසි අවබෝධයක්‌ ලබාගන්න පුළුවන්. ඒ වගේම අන්ෙන්‍යාaන්‍ය වශයෙන් දෙදෙනාගැනම දැන හැඳින ගැනීමක්‌ කරන්නත් පුළුවන්.

දැන් ඒ අවස්‌ථාවට ඔබ සූදානම්ද?
තවම නැහැ.

ඔබ වැඩියෙන්ම සතුටු වුණු හා කලකිරුණු අවස්‌ථා?
වැඩියෙන්ම සතුටු වුණේa ඕලු ටෙලිනාට්‍යයේ රඟපෑ උපේíd චරිතයට සම්මානයක්‌ ලැබුණ අවස්‌ථාව. කළකිරීමකට නම් තවම මුහුණ දීලා නැහැ.

නව වසරේ බලාපොරොත්තු?
විශේෂ බලාපොරොත්තුවක්‌ නම් නැහැ. සුපුරුදු විදිහට ආදරණීය පූර්ණිමා, එරංග සේනාරත්නගේ නිල් නෙතු, රෝස කටු ටෙලිනාට්‍යවල රූගත කිරීම් වලට සම්බන්ධ වෙනවා. සමහර විට සාමාන්‍ය ජීවිතේ පැත්තෙන් මේ වසරෙදි යම් යම් වෙනස්‌ කම්වලට ලක්‌ වෙන්න තියෙන ඉඩ වැඩි වෙන්නත් පුළුවන්.

ඔබ රංගනය වෘත්තීයක්‌ ලෙසට තෝරාගත්තේ හොඳ විශ්වාසයක්‌ ඇතිවද?
ඇත්තටම ඔව්. මම ආපු ගමන දිහා ආපස්‌සට හැරුණොත්a මා තුළ තියෙන හැකියාවට සරිලන වටිනාකමක්‌ ලැබිලා තියෙනවා සහ ඒ තුළින් තෘප්තියක්‌ ලබලා තියෙනවා. ඒ නිසා මගේ අනාගතය මේ අංශයෙන්ම තෝරාගන්න ඒ දේවල් හොඳටම ප්‍රමාණවත්.

0 comments:

Post a Comment