Thursday, September 10, 2009

Tagged Under:

දරුවන්ට මම හරිම ආදරෙයි ඒ වගේම හරි ආසයි

By: Last Man On: 1:16 AM


සංගීතා තම සොයුරියගේ
දියණිය තරුෂි සමග

මෙවර නවලිය කවරය සරසන්නේ අපි බොහොම ආදරය
කරන සංගීතාගේ සහ ඇගේ දයාබර සැමියා රොෂාන්තගේ පින්තූරයකින්.

පසුගිය දවස්‌වල සංගීතා, ෂෙරීන්, සුදර්මා එකතුවෙලා පිහිටුවා ගත්ත S -3 සංවිධානයෙන් පැවැත්වූ රූකාන්ත - චන්ද්‍රලේඛා ප්‍රසංගය නිසා කාර්යබහුල ජීවිතයක්‌ ගතකළ සංගීතා මේ දවස්‌වල ටිකක්‌ නිවාඩු පාඩුවේ ඉන්න අතරවාරයේ ඇගේ සොඳුරු කැදැල්ල තුළදී කතාබහකට එකතු කරගන්න අපට හැකියාව ලැබුණා.

සංගීතා මේ දවස්‌වල මොනවද කරන විශේෂ වැඩ කටයුතු...

මේ දවස්‌වල අපේ S-3 සංවිධානයෙන් පැවැත්වූ රූකාන්ත - චන්ද්‍රලේඛා ප්‍රසංගයේ අවසන් කළ යුතු වැඩ ටික කරගෙන යනවා.

ඒ වගේම ඊළඟට අපි නිරෝෂා විරාජිනිගේ ප්‍රසංගයක්‌ පවත්වන්න ඉදිරි කටයුතු සැළසුම් කරගෙන යනවා. ඒ ප්‍රසංගය ලබන නොවැම්බරයේ පවත්වන්න තමයි අපි සූදානම් වෙන්නේ.

තවත් "කොලු" කියලා ඉංග්‍රීසි නාට්‍යය කරන කෙනෙක්‌ ඉන්නවා. ඔහුගේ සිංහල නාට්‍යයක්‌ කරන්න අපි සූදානම් වෙනවා.

චිත්‍රපටවලට එහෙම ළඟදී සම්බන්ධ වුණේ නැද්ද?

දිනේෂ් ප්‍රියසාද් ආරාධනා කළා ඔහුගේ අලුත්ම චිත්‍රපටයට . ඒකේ තිර රචනය මට ලැබිලා තියෙනවා. ඔක්‌තෝබර් මාසයේදී ෂූටිං පටන් ගන්න නියමිතයි.

නවක අධ්‍යක්‍ෂවරයෙක්‌ ඔහුගේ පළමු සිනමා නිර්මාණයට එකතු වෙන්න කියලා මට කතා කළා. තවම ඒ කටයුතු සාකච්ඡා මට්‌ටමේ පවතිනවා.

පසුගිය කාලයේ මට චිත්‍රපට කිහිපයකට ආරාධනා ලැබුණා. නමුත් ඒ චිත්‍රපටවල මට කරන්න දෙයක්‌ නැති අවස්‌ථා තිබුණා. ඒ කියන්නේ පිටපත කියෙව්වාම තේරුණා තවත් එක්‌ චරිතයක්‌ විතරයි කියලා. කරන්නන් වාලේ මගේ චිත්‍රපට ගොන්නට තවත් චිත්‍රපටයක්‌ එකතු කර ගැනීමේ ආශාවක්‌ මට නැහැ. මට ආශාව තියෙන්නේ හොඳ දෙයක්‌ හරි විදිහට කරන්නයි. නැත්නම් විනෝදාත්මක චිත්‍රපටයක්‌ වෙන්න ඕන. ඒ තැන ඉඳලා මට ගොඩාක්‌ චිත්‍රපට ප්‍රතික්‌ෂේප කරන්න සිද්ධ වුණා.

නමුත් වෙනස්‌ ආකාරයේ චිත්‍රපටයක්‌ වූ බූඩිගේ චිත්‍රපටය කළා. ඒක ලබන අවුරුද්දේ තිරගත වේවි.

චරිත තෝරා බේරා ගැනීමේදී මොනවගේ දේවල් ගැන ද සංගීතා සැලකිලිමත් වෙන්නේ.

මෙහෙමයි මම අවුරුදු දහසයේදී විතර සිනමාවට ඇවිල්ලා එතන ඉඳලා අවුරුදු විසිපහ, විසිහය විතර වෙනකම් බොළඳ පෙම්වතියගේ චරිත, නැටුම්, ගැයුම් මම කළා. නමුත් අපි වයසෙන් මුහුකුqරා ගිහිල්ලා විශේෂයෙන් ශ්‍රී ලාංකිකයන් විදිහට හිතන කොට අපි සමාජයට වැදගත් වන පණිවුඩයක්‌ දිය හැකි මට්‌ටමේ චරිත කළ යුතුයි කියන තැනට එනවා. මම දැන් හිතන්නේ මට සමාජය වෙනුවෙන් ඉටු කළයුතු වගකීමක්‌ තියෙනවා කියලා. තවත් දෙයක්‌ අද තරුණ පෙම්වතියගේ චරිතය රඟපාන්න තරුණ පරපුරක්‌ සිනමාවට ඇවිල්ලත් ඉන්නවානේ. ඒ නිසා චරිත තෝරා ගැනීමේදී පිටපත , අධ්‍යක්‍ෂවරයා වගේම වයසට ගැළපෙන චරිත තෝරා ගන්නත් මම සැලකිලිමත් වෙනවා.

ගෙදර වැඩ කටයුතුවලට සංගීතාගෙන් ලැබෙන්නේ මොනවගේ දායකත්වයක්‌ද?

ගෙදර උයන පිහන ඒවා, අස්‌ පස්‌ කරන ඒවා මම කරනවා හරි අඩුයි. වෙන්න ඕන දේවල් බලලා කරවන්න හැකියාව තමයි මට තියෙන්නේ. ගෙදර පරිපාලනය කෙරෙන්නේ මගේ අතින්.

රොෂාන්තගෙන් මොන වගේ සහයෝගයක්‌ද ඔබට ලැබෙන්නේ?

රොෂාන්ත බොහොම කාර්යබහුල කෙනෙක්‌. ගෙදර කටයුතු තනියම කරගෙන යන්න මට ශක්‌තියක්‌ තියෙනවා. මම හිතන්නේ නැහැ රොෂාන්ත ඔෆිස්‌ එකේ වැඩ කරලා මහන්සි වෙලා ගෙදර ඇවිල්ලා එයත් ගෙදර ගැන සොයන්න ඕන කියලා. අවශ්‍ය දේවල් සපයනවා ඇරෙන්න ගෙදර පරිපාලන කටයුතු කරගෙන යන්න රොෂාන්ගෙන් උදව්වක්‌ ගන්න අවශ්‍යතාවයක්‌ මෙතෙක්‌ මට ඇතිවෙලා නැහැ.

මම චිත්‍රපටයක ෂූටිං ගියාම වුණත් මම මගේ කටයුතු ඉවර කරලා මම ම එයාට කෝල් කරනකං කොතනද ඉන්නේ කියමින් කරදරයක්‌වත් එයා කරන්නේ නැහැ. මමත් ඔහුට ඔහුගේ වැඩකටයුතු බාධාවකින් තොරව කරගෙන යන්න අවශ්‍ය පසුබිම නිතරම සලසා දෙනවා.

පානදුරේ ගෙවුනු මගේ පොඩි කාලේ ගත්තත් මට මතකයක්‌ නැහැ මගේ තාත්තා ඇවිල්ලා ගෙදර වැඩවලට උදව් කරනවා. අපේ වැඩ, ගෙදර හැම වැඩක්‌ම කළේ මගේ අම්මා. අම්මා ඒ හැමදෙයක්‌ම හරිම ආශාවෙන් කරනවත් මම දැකලා තිබ්බා. ඒ නිසා මම හිතන්නෙත් ඒ විදිහටයි.

උප්පලවන්නා චිත්‍රපටය වෙනුවෙන් බූ ගෑ කොණ්‌ඩය වැවෙන්න මොනවද විශේෂයෙන් කලේ...

නොකළ දෙයක්‌ නැති තරම්. මුල් දවස්‌වල ඇස්‌ දෙක පියාගෙන කරවිල කෑවා. ගොටු කොළ, ගම්වල හැදෙන පලා වර්ග එහෙම කෑම වේලට එකතු කරගත්තා. අන්තිමට කෝමාරිකා ඔලුවෙත් ගෑවා.

මම අදටත් උප්පලවන්නා චිත්‍රපටය කළ මිලීනා සුමතිපාල මහත්මිය හමුවුණාම කියන්නේ ආන්ටි කොණ්‌ඩේ වවාගන්න මෙච්චර අමාරුයි කියලා දන්නවා නම් කොණ්‌ඩේ බූ ගාන්න ඉස්‌සර වෙලා දෙපාරක්‌ හිතනවා කියලා. කොණ්‌ඩේ මේ තරමට හරි වැවෙන්න අවුරුදු දෙකහමාරක්‌ ගියා.

නිවාඩුවක්‌ එහෙම ලැබුණාම ලංකාවේ ඇවිදින්න යන්න කැමති කොහේද?

නුවරඑළියේ තමයි. අපි සාමාන්‍යයෙන් අප්‍රේල්වලට තමයි නුවරඑළියේ යන්න බලන්නේ. නැත්නම් අගෝස්‌තුවල එහෙමත් යනවා. රොෂාන්ගේ පවුලේ නෑදෑයෝ හතර දෙනෙක්‌ ඉන්නවා පවුලේ සියලුදෙනාම එකතුවෙලා තමයි අපි විනෝද ගමන් යන්නේ. නැත්නම් අපි බොහෝ වෙලාවට කතරගම යනවා.

"සියත" පවුලට නව රූපවාහිනී නාලිකාව ඉතාම ළඟදී එකතු වෙන බව ආරංචියි. මේ ආරංචිය ඇත්තක්‌ද?

ඔව්. ආරංචිය ඇත්තක්‌. මම නෙමෙයි ඒ වැඩකටයුතුවලට සම්බන්ධ වෙලා ඉන්නේ., රොෂාන්ත. මේ වෙනකොට රොෂාන්ත එක්‌ක හොඳ පිරිසක්‌ එකතුවෙලා ඉන්නවා. ඔවුන් කැපවෙලා ඉන්නේ සාර්ථකව අලුත් දෙයක්‌ කරන්න. අපි පටන් ගන්න සියත රූපවාහිනිය රාත්‍රියේ විකාශනයක්‌ පමණයි. රාත්‍රී 11.00 ට වැඩසටහන් නිමා කරන්න තමයි සැලසුම් කරලා තියෙන්නේ.

සංගීතා, රොෂාන්ගේ කැදැල්ලට අලූත් අමුත්තෙක්‌ එක්‌කරගෙන එන්න ඕන කියලා හිතන්නේ නැද්ද?

මෙහෙමයි මම හිතනවා හැමදේම ලැබෙන විදිහට තමයි. දරුවන්ට මම හරිම ආසයි. ඒ වගේම ගොඩක්‌ ආදරෙයි. අපේ කැදැල්ලටත් අලුත් අමුත්තෙක්‌ එනකම් අපි දෙන්නම බලාගෙන ඉන්නවා.

හරින්දි ලියනගේ
පින්තූර - කමල් වන්නආරච්චි

Sangeetha made her debut in to the silver screen through her father, who had numerous connections with people in the cinema industry. She had the rare fortune of mingling with some of the popular stars of the time, such as Malini Fonseka, Vijaya Kumaratunga, Gamini Fonseka and Roy De Silva.[3]

She was only a teenager, when director Roy De Silva got a glimpse of her talent and encouraged her to join films.

In 2001, Weeraratne won the Sarasaviya Best Actress Award for her role as Guneris's wife in Aswesuma directed by Bennet Ratnayake. She was also crowned the Sarasaviya Most Popular Actress for three consecutive years from 2001-2003.

Some films where she played memorable roles include Saptha Kanya, Nomiyena Minisun, Maruthaya, Duwata Mawaka Misa, Dorakada Marawa, Kinihiriya Mal, Aswesuma, Salelu Warama and Dheewari.

She launched her first production with the film, Sewwandi directed by Vasantha Obeysekara in 2006.

Her latest film is Uppalawanna directed by Prof. Sunil Ariyaratne, where she plays the role of 'Upuli' and later the bhikkhuni, 'Uppalawanna'.

0 comments:

Post a Comment