Friday, September 18, 2009

Tagged Under:

කාංචනා මෙන්ඩිස් මවු පදවිය අබියස

By: Last Man On: 7:26 AM
පුංචි තිරය, සිනමාව සිය සොඳුරු රඟ සොබාවෙන් ප්‍රභාමත් කළ අපේ කාලයේ ආකර්ෂණීය තරුව.

‘සරසවිය’ත් ඇයත් අතර තියෙන්නේ හරි අපූරු, ළෙන්ගතු සබැඳියාවක්. ඒ සෙනෙහස නිසාම කංචි ඇගේ දුක සැප මුලින්ම බෙදා හදා ගන්නේ ‘සරසවිය’ත් එක්කයි.

මේ ආදරණීය තරුවගේ විවාහය ගැන, අගේ අනාගත සහකරුවා ගැන බොහෝ තොරතුරු හා හා පුරා රටටම හෙළි කළේ ‘සරසවියේ’ අපි.

ඒ විතරක් නෙවේ, කාංචනා - රොෂාන් සුපෙම්වතුන් යුවළ විවාහයෙන් පසු අඹු සැමියන් ලෙස මුල්ම පුවත්පත් සාකච්ඡාවට එක් වුණෙත් ‘සරසවිය’ සමඟින්.

ඔන්න අදත් කංචි අපිත් එක්ක මේ විදිහට ‘සරසවිය’ පත් ඉරු අතරට එක් වන්නේ ඇගේ ජීවිතයේ තවත් පුංචි රහසක් ඔයාලට හෙළි කරන්න. මින් පෙර කිසිම මාධ්‍යයක ඈ පිළිබඳ මේ සුබාරංචිය කොතනකවත් සඳහන් වුණේ නැහැ. ඒ තරමටම කංචි මෙතෙක් කලක් මේ රහස රැකගෙන හිටියා. ඇගේ පවුලේ උදවියත්, ඈ ළඟින්ම ඇසුරු කරන සුළු හිතවතුන් පිරිසකුත් විතරයි මේ රහස දැනගෙන හිටියේ.

ගැහැනියකගේ ජීවිතය වඩාත් ශක්තිමත් වන්නේත්, අර්ථවත් වන්නේත් ‘දරු සම්පත’ නිසයි. දරුවකු මෙලොවට බිහිවීම අතිශය පෞද්ගලික කාරණාවක් වුණත් පොදුවේ එය මුළු මහත් මානව වර්ගයාටම ආශිර්වාදයක්. කංචිත් දැන් ඉන්නේ ඒ උතුම් මව් පදවිය අපේක්ෂාවෙන් . . .

කොහොමද ජීවිතේ අලුත් වෙනස?

කංචි ගේ සුන්දර හසරැළි ඇගේ වත පුරාවට දෝර ගළන්නේ සුනිල දිය දහරක් වගේ. ඈ තරමක් මහත් වෙලා. දරු ප්‍රසූතියට ආසන්න මවකගේ සියලු දේහ ලක්ෂණ දිස් වෙනවා ඈ වෙතින්.

විවාහ වුණ කාන්තාවකගේ ලොකුම බලාපොරොත්තුව තමයි දරු සම්පත. ඒ වරම ලබන්න මම ආසවෙන් බලාගෙන ඉන්නවා. මවු පදවිය තරම් උතුම් දෙයක් ලෝකේ තවත් නැහැ කියනවනේ.

කංචි, විවාහ වෙලා තාම අවුරුද්දක්වත් නැහැ. ඇයි මේ තරම් ඉක්මණින්ම දරු සුරතල් බලන්න තීරණය කළේ?

නැහැ අයියේ, මමයි - රොෂානුයි ප්ලෑන් කළේ නැහැ ගොඩක් කල් බබාලා නැතුව ඉන්නවයි කියලා. ඒ නිසා අපිට ඒ කටයුත්ත කල් යවන්න ඕනෑ වුණේ නැහැ. රොෂාන් වගේ හොඳ සැමියෙක් මට ලැබුණා. අපේම ලෙයින් මසින් හැදුණ දරුවෙක් කැදැල්ලට එක් වෙන එක අපේ පවුල් ජීවිතයට ලොකු වාසනාවක්.

ඔයා කැමැති දුවෙකුට ද, පුතෙකුට ද?

මම නම් කැමැති පුතෙකුට. මොකද අපේ පවුලේ වැඩිපුරම ඉන්නේ දුවලා. රොෂාන්ලගේ පැත්තේ ඉන්නේ පිරිමි. ඒ හින්දා එයා වැඩියෙන් කැමැති දුවෙකුටලු. ඒත් අනේ කවුරු වුණත් අපේ පැටියා අපි සතුටෙන් බාර ගන්නවා.

ස්කෑන් කරලා බැලුවේ නැහැ දුවෙක් ද, පුතෙක් ද කියලා?

නැහැ. රොෂානුත් කිව්වේ බබා හම්බ වුණාම එයා කවුද කියලා බලමු කියලයි. ඒ නිසා අපි ඒ ගැන උනන්දු වුණේ නැහැ.

මේ සුබාරංචිය දැනගන්න කොට රොෂාන් එංගලන්තයේ නේද හිටියේ?

ඔව් . . ඔව්. මම දුරකතනයෙන් තමයි ඒ බව එයාට කිව්වේ. රොෂාන් ඒක අහලා හරියට සතුටු වුණා. මාව කොහොම හරි බලන්න ඕනැයි කිව්වා. ඉතින් එයාගේ අධ්‍යාපන කටයුතු නිසා ලංකාවට එන්න බැහැනේ. මම එහේ ගියා.

කවදද ගියේ?

පහුගිය ජූලි, අගෝස්තු මාසවල මම හිටියේ ලන්ඩනයේ. ඒ මාස දෙකක විතර කාලය අපි ගොඩක් සතුටෙන් ගත කළා. රොෂානුයි, මමයි මුලින්ම හමුවුණෙත් ලන්ඩනයේදිනේ.

රොෂාන් ළඟ නැති වුණත් එයාගේ අම්මගෙන්, තාත්තාගෙන් මට ලොකු රැකවරණයක් ලැබෙනවා. රොෂාන් පවුලේ එකම දරුවා නිසාද මන්දා එයාලා මටත් සලකන්නේ එයාලගේ දරුවෙකුට වගේ. පහුගිය දවස්වල මම හිටියේ රොෂාන්ලගේ මතුගම ගෙදර. මගේ සියලු ඕනෑ එපාකම් ඒ කාලේ සොයා බැලුවේ එයාලා. රොෂාන්ගේ අම්මා හොස්පිට්ල් එකක සිස්ටර් කෙනෙක්. ඒ නිසා හොඳ දැනුමක් මේ ගැන තියෙනවා එයාට.

සාමාන්‍යයෙන් මේ කාලෙදී අම්මලාට දොල දුක හැදෙනවානේ. කංචිට එහෙම ආසාවක් ඇති වුණේ නැහැ?

ඇත්තමයි, මට නම් දොල දුකක් කියලා එහෙම විශේෂ ආසාවක් ඇති වුණේ නැහැ. ගොඩක් වෙලාවට මම ආහාරයට ගන්නේ ස්වභාවික දේවල්. උදේට කොළ කැඳ බොනවා. පළතුරු, පලා වර්ග නිතර ආහාරයට ගන්නවා. මස් මාළුත් සාමාන්‍යයෙන් කෑමට ගන්නවා. ඒත් කුකුල් මස් විතරයි. ආ . . . තව හොඳට වතුර බොනවා. ඒ හැරෙන්න ඉතින් ඩොක්ටර් දෙන විටමින් වර්ග පාවිච්චි කරනවා.

රොෂාන් නැති නිසා ඔයාට පාළුවක්, තනිකමක් දැනෙනවා ඇති?

දැන් මම ඉන්නේ මීගමුවේ අපේ මහ ගෙදරනේ. අම්මා, අක්කලා ඉන්න නිසා පාළුවක් දැනෙන්නේ නෑ. අනෙක රොෂාන් මට දවසකට තුන් හතර පාරක් දුරකතනයෙන් කතා කරනවා. එයා හරිම සංවේදියි. මගේ ළඟ ඉන්න නොලැබුණ එක ගැන එයාට නම් ටිකක් දුකයි.

කවදද රොෂාන් ලංකාවට එන්නේ?

මේ අවුරුද්දේ දෙසැම්බර්වලදී.

එතකොට එයා තාත්තා කෙනෙක්?

ඔව් . . . පුංචි පැටියගේ මූණ බලන්න පුළුවන් ඒ ආවාම. රොෂාන් ලංකාවට එන්න කලින් තමයි දරු ප්‍රසූතියට දින දීලා තියෙන්නේ.

කංචිගේ රංගන කටයුතුවලින් ඉවත් වෙන්නත් සිදු වුණා. ඒ ගැන දුකක් නැද්ද?

ටෙලි නාට්‍යය, චිත්‍රපට කීපයකට මට කතා කළා. හිතවත්ම අයට කිව්වා හේතුව. ඇත්තෙන්ම මේ වගේ තත්ත්වයක ඉඳලා රඟපාන්න බෑනේ. සුදත් රෝහණ අයියා අධ්‍යක්ෂණය කරන ‘ස්වයංජාත’ ටෙලි නාට්‍යයේ පබිලිනා ගේ චරිතය රඟපාන්න හිටියේ මම. සුදත් අයියත් එක්ක කතා කරලා එයින් ඉවත් වුණා. ඒ ගැන නම් හිතට දුකයි. ඒත් දරු සම්පතක් කියන්නේ ජීවිතයට අවශ්‍යම දෙයක් නිසා ඒ සියලු කැප කිරීම් මම කළා.

ඔයා දැන් උත්සවවලට සහභාගි වෙන්නේ නැහැ?

පුළුවන් වෙලාවට උත්සවවලට යනවා. ඉස්සර ඇඳපු ඇදුම් දැන් අඳින්නත් බැහැනේ. අලුත් ඇඳුම් කිහිපයකුත් මැහුවා. ඇත්තෙන්ම කලා කටයුතුවලින් මම දැන් සහභාගි වෙන්නේ ස්වර්ණවාහිනියේ ‘කොමඩි ස්ටාර්’ විනිශ්චය මණ්ඩලයට විතරයි.

විවේක වෙලාවට කංචි මොකද කරන්නේ?

හොඳ, මිහිරි ගීතවලට, සංගීතයට සවන් දෙනවා. මවු කුසේ ඉන්න දරුවාගේ මොලයේ වර්ධනයට සංගීතය ගොඩක් බලපාන බව අද වෛද්‍යවරු සොයා ගෙන තියෙනවානේ. ඒ වගේම මම ළමා කතා බලනවා. වෛද්‍ය ලිපිත් නිතරම කියවනවා. ඒ දැනුම මවකට හරිම වැදගත්.

දැන් චූටියට ඇඳුම් එහෙමත් මහලා ඇති?

ඔව්, දුවෙකුටයි පුතෙකුටයි දෙන්නටම ගැළපෙන විදිහේ ඇඳුම් පැළදුම්, තව අවශ්‍ය දේවල් එකතු කරලා තියෙනවා. රොෂානුත් යම් යම් දේවල් එහෙන් එව්වා.

ඉදිරියේ දී සිදු වෙන අලුත් වෙනස ඔයාගේ ජනප්‍රියත්වයට යම් බලපෑමක් ඇති කරයිද?

අම්මා කෙනෙක් වෙනවා කියන එක තරම් වටිනා දෙයක් කාන්තාවකට තවත් තියෙනවාද? නිළියක් වුණත් මම ගැහැනියක්. මම අම්මා කෙනෙක් වීම ජනප්‍රියත්වයට බලපාවි කියලා මම හිතන්නේ නැහැ. අනෙක ජනප්‍රියත්වය ගැන හිතලා මම මේ දේවල් අතපසු කර ගත්තොත් ඒ ගැන කවදා හරි පසුතැවෙන්න වෙයි. ජනප්‍රියත්වය කියන දේ මට ඇති තරම් ලැබිලා තියෙනවා. දරුවෙක් ලැබුණොත් මගේ ජීවිතය සමබරයි.

කලා ක්ෂේත්‍රයේ අය දුක සැප හොයලා බලන්නේ නැද්ද?

සංගීතා අක්කා, සුජානි, සේමිණී, දමිතා, පබෝධා මේ සේරමලා නිතර මගේ දුක සැප විමසනවා. ඒ හැමෝම මට ආදරෙයි. මුලින්ම අපේ කලා ක්ෂේත්‍රයේ අයගෙන් මම මේ ආරංචිය කිව්වේ මාලිනී අක්කාට. ඈ හදවතින්ම සතුටු වුණා ඒ ගැන. මට සුබපැතුවා. අනෙක් අයගේ සතුට ගැන ඒ අයට වැඩිය සතුටු වෙන කෙනෙක් මාලිනී අක්කා.

දරු මල්ලෝ ලැබිලා, ජීවිතේ අරමුණු වෙනස් වුණාම ඔයා රංගනයෙන් සමු ගනී දෝ කියලත් අපට හිතෙනවා?

රඟපෑමෙන් ටික කාලෙකට නම් අයින් වෙන්න වෙනවා. බබාත් එක්ක ඒ දේවල් කරන්න අමාරුයි නේ. අනෙක් අයට කරදරයක් වෙන්න මම කැමැති නැහැ. බබා වෙනුවෙන් මේ කැප කිරීම කරන්න වීම ගැන මට කනගාටුවක් නැහැ.

ඒත් මම දිගටම රඟපානවා. කවදාවත් රංගනයෙන් අයින් වෙන්නේ නැහැ. ඒතරම්ම මම මේ ක්ෂේත්‍රයට වෘත්තියට ආදරෙයි. මම මගේ වාසිය, මගේ පහසුව බලාගෙන රඟපාන කෙනෙක් නෙවෙයි. ඒ නිසා ටික කාලයක් නම් රඟපෑමෙන් ඉවත් වෙන්න සිදු වේවි.

0 comments:

Post a Comment