Saturday, January 2, 2010

Tagged Under:

තනිකඩව ඉන්න මම කැමැතියි නිරෝෂා පෙරේරා

By: Last Man On: 2:34 PM

ඇය විටෙක රංගන ශිල්පිනියක ලෙස පේ‍්‍රක්ෂක නෙතු මානයේ ආදරණීය සිතුවම් අඳින්නීය. තවත් විටෙක සොඳුරු වදන් සිතිවිලි බවට පත් කරමින් නිවේදිකාවක ලෙස පේ‍්‍රක්ෂක හද සන්තානයෙහි ලැඟුම් ගන්නීය. පුංචි තිරයේත් රිදී තිරයේත් එකසේ සිය දක්ෂතා විදහාපාන දඟකාර, කටකාර, හැඩකාර මේ සොඳුරු රුවැත්තිය නිරෝෂා පෙරේරායි.

Nirosha Perera by Meesha........

‘එකමත් එක රටෙක’ චිත්‍රපටය ඔස්සේත් ‘නිරෝෂයි ඉරෝෂයි’ ‘සිරස’ විචිත්‍රාංගය ඔස්සේත් අතිශය පේ‍්‍රක්ෂක ප්‍රතිචාර ලැබීමට නිරෝෂා වාසනාවන්ත වූවාය.

අලුත් අවුරුද්දත් එක්ක නිරෝෂත් අලුත් වෙලා ද?

ඇත්තටම අලුත් අවුරුද්ද වෙනුවෙන් පහුගිය දවස් ටිකේම ලකලැහැස්ති වුණා. මම නිතරම හිතන දෙයක් තමයි පවුලේ අය එක්ව සමරන නත්තල, අලුත් අවුරුද්ද වගේ සුවිශේෂී අවස්ථාවලදී ඔවුන් සමඟ එකට එක්වී ඒවා සැමරිය යුතුයි කියන එක. මගේ හිත මිත්‍රාදීන්, පවුලේ අය සමඟ බොහොම සතුටින් අලුත් විදිහට අලුත් අවුරුද්ද සැමරුවා.

ඔවුන් වෙනුවෙන් මගේ කාලය, ආදරය කැප කරන්න ලැබීම ගැන මම සතුටු වෙනවා. පසුගිය වසර කිහිපයේම මට ගෙදර අයත් එක්ක යාළු මිත්‍රයො එක්ක නත්තල, අලුත් අවුරුද්ද ගත කරන්න ලැබුණෙ නැහැ. මට මොකක්හරි දෙයක් යෙදෙනවා.

නමුත් මේ වසරේ මම කල්පනා කළා මම ගෙදර සිටිය යුතුයි කියලා. මම කාලවේලා ඇතුව, කාලය කළමනාකරණය කර ගෙන ගෙදර අයත් එක්ක අලුත් අවුරුද්ද සැමරුවා.

[Nirosha+Perera.jpg]

ලබපු අලුත් අවුරුද්දේ ඔබ ඉස්ඉස්සෙල්ලාම දායක වෙන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න කලා කටයුතු මොනවා ද?

මම මේ වෙනකොට මගේ සමාජ විද්‍යා උපාධියේ වැඩ කටයුතුවල නියැළිලා ඉන්නවා. ඒ කටයුතුත් ඉටු කරගන්න ගමන්ම මට චිත්‍රපට හා ටෙලිනාට්‍ය කීපයකටත් දායක වෙන්න ආරාධනා ලැබුණා. මේවාට දායක වෙනවා ද නැද්ද කියන එක මම තවම තීරණය කරල නැහැ. ඉදිරියේදී මේ ගැන මම තීරණයක් ගනීවි. ඊට අමතරව මගේ නිවේදන කටයුතුවල නිරත වෙනවා.

ඔබ රඟපෑ ‘එකමත් එක රටෙක’ චිත්‍රපටය පසුගිය වසරේ තිරගත වුණා. මේ චිත්‍රපටයේ ඔබ රඟ පෑ රංගනය ගැන මොකද හිතෙන්නේ?

මගේ කලා ජීවිතයේ රඟපෑම සම්බන්ධයෙන් මම ගත්ත ඉතාම හොඳ වැදගත් තීරණයක් තමයි මේ චිත්‍රපටයේ රංගනයට දායක වීම. මට ඒ චිත්‍රපටය ඔස්සේ බොහෝ දේ ඉගෙන ගන්න ලැබුණා. එයින් ම ඉගෙන ගත්ත දෙයක් තමයි අපේ දක්ෂතාවයක් තියෙනවා නම් එයින් නිසි ප්‍රයෝජන ගත යුතුයි කියන දෙය. ඒ වගේ ම අපි කලා ක්ෂේත්‍රයේ දී යම් දෙයක් කරනවා නම් අලුත් දෙයක්, වෙනස් දෙයක් කළ යුතුයි කියන එක. මම මේ චිත්‍රපටය භාරගත්තේ අවුරුදු කීපයක්ම බැහැ කිය කිය ඉඳලා. මම එදා හිතුවා මේ රඟපාන්න සුදුසු කාලය නෙමෙයි කියලා. මොකද මම යමක් කරන්නේ හොඳින් හිතලා බලලා. කාලයක් ගියාට පස්සෙ තමයි මම තීරණය කළේ මෙය මට කරන්න පුළුවන් චරිතයක් කියලා.

ඔබට ලැබුණු පේ‍්‍රක්ෂක ප්‍රතිචාර මොන වගේ ද?

ප්‍රතිචාර නම් ඉතාම ඉහළයි. නමුත් මම රඟපෑවේ මගේ චරිතයට ප්‍රශංසා ලැබෙයි ද, හොඳ කියයි ද, නරක කියයි ද කියන දේ බලාගෙන නෙමෙයි. මම හිතට හරි දේ කරනවා. මට දෙයක් අඩුවෙන් ලැබෙයි, වැඩියෙන් ලැබෙයි කියලා මම හිතන්නේ නැහැ. පොදුවේ ගත්තහම විචාරකයන්, පේ‍්‍රක්ෂකයන් මගේ රංගනය ගැනත්, චිත්‍රපටය ගැනත් කියූ දේවල් ගැන මම සන්තෝෂ වෙනවා.

නිළියක ලෙස ඔබට ලැබෙන ඕනෑම චරිතයක් බාරගන්න ඔබ සූදානම් ද?

අපෝ එහෙම නැහැ. හැම චිත්‍රපටයම භාරගත්ත නම් මේ වෙන කොට මම චිත්‍රපට ගණනාවකම රඟපාලා. මම ජීවිතේ හැම දේකදීම, ලැබෙන හැම දෙයක්ම බාර ගන්න කෙනෙක් නෙමෙයි. තෝරල බේරල, පිටපත කියවලා මට යමක් කරන්න පුළුවන් චරිතයක් විතරයි මම භාර ගන්නේ. මගේ කැමැත්ත, ආශා, ඉතාම සීමිතයි. මට දැඩි අවශ්‍යතා, බලාපොරොත්තු නැහැ. ඒ නිසා තමයි මම අද සතුටුදායක ජීවිතයක් ගත කරන්නේ.

විවාහ වීමට බලාපොරොත්තුවක් නැද්ද?

විවාහය සම්බන්ධයෙන් නම් තවම අදහසක් නැහැ. මම කැමැතියි වැඩි කාලයක් තනිකඩව ජීවිතය ගත කරන්න. විවාහය ප්‍රමාද වන තරමට මගේ පවුලේ අයත් එක්ක ජීවත් වෙන්න, මගේ නිදහස උපරීමයෙන් භුක්ති විඳින්න මට පුළුවන්.

ඔබේ අනාගත බලාපොරොත්තු ?

මට කලාවේ මෙතනට යන්න ඕන, මෙතන ඉන්න ඕනෙ කියන බලාපොරොත්තු නැහැ. නමුත් අසරණ වැඩිහිටි මව්පියන් වෙනුවෙන්, අනාථ දරුවන් වෙනුවෙන් නිවාසයක් හදන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.

නිරෝෂාගේ ලිපිනය.
නො. 92, 9 වැනි පටුමග, අරලිය උයන,
දෙපානම, පන්නිපිටිය.

0 comments:

Post a Comment